Guilty Gear Strive geliştiricisi Arc System Works, bu sabah beklenen dövüş oyununun iki aylık bir gecikme ile 11 Haziran ayına ertelendiğini duyurdu. Geliştirici, Twitter’a gönderilen bir gönderide detayları açıkladı ve bazı ekstra çalışma gerektiren özellikler üzerinde çalıştıkları belirtti. Bu özellikler arasında çevrimiçi lobiler ve sunucu kararlılığı gibi unsurlar yer alıyor.

“Son açık beta testinden sonra değerli geri bildirimler aldığımız için, mümkün olan en iyi oyunu sizlere sunmak için bu fırsattan en iyi şekilde yararlanmak istiyoruz. Arc System Works, oyunun çevrimiçi lobiler ve sunucunun istikrarı gibi bazı yönlerini iyileştirmek için fazladan zamana ihtiyacımız var ”dedi. “Oyunun kalitesini iyileştirmek ve tüm oyuncularımıza daha iyi bir deneyim sunmak için fazladan zamanı kullanmanın en iyisi olduğuna inanıyoruz. Sabrınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.”

Bu gecikme, özellikle oyuncuların oyunun tamamını oynayabilmek için birkaç hafta daha beklemeleri gerektiğini düşündükleri popüler betadan testinden geliyor. Bu, oyun geçen yılın sonundan Nisan ayına kadar ertelendikten sonra, Strive’ın ikinci gecikmesidir.

Guilty Gear Strive, PC, PS4 ve PS5’e geliyor.

MİNİMUM:

  • İşletim Sistemi:  Windows 8/10 (64-bit işletim sistemi gereklidir)
  • İşlemci:  AMD FX-4350, 4.2 GHz / Intel Core i5-3450, 3.10 GHz
  • Bellek:  4 GB RAM
  • Ekran  Kartı : Radeon HD 6870, 1 GB / GeForce GTX 650 Ti, 1 GB
  • DirectX:  Sürüm 11
  • Ağ:  Geniş bant İnternet bağlantısı
  • Depolama:  16 GB kullanılabilir alan
  • Ses Kartı:  DirectX uyumlu ses kartı veya yerleşik yonga seti

ÖNERİLEN:

  • İşletim Sistemi:  Windows 8/10 (64-bit işletim sistemi gereklidir)
  • İşlemci:  Intel Core i7-3770, 3.40 GHz
  • Bellek:  8 GB RAM
  • Ekran  Kartı : GeForce GTX 660
  • DirectX:  Sürüm 11
  • Depolama:  16 GB kullanılabilir alan
  • Ses Kartı:  DirectX uyumlu ses kartı veya yerleşik yonga seti

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz